Rendelés menete

    1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
    1. Felhasználó kiválasztja a megfelelő színt és méretet, majd kosárba helyezi a kiválasztott terméket.
    1. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
    1. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
    1. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés ” ikonra, vagy a kosár kiürítése gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „+,-” ikonra kattint Felhasználó.
    1. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
      1. Fizetési módok:

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

      1. Szállítási költség és információ :

A szállítási költség bruttó 2200Ft.

Némely időközönként meghirdetett „ Ingyenes kiszállítás”-i akció esetében, a díjmentesség, csak egyszeri kiszállításra vonatkozik. A csere termék esetében felszámoljuk a szállítási költséget, amely 4400Ft.

GLS futárszolgálat:

A vásárló a szállítás teljes költségének csupán egy részét állja ezzel az összeggel, a további költségeket (a szállítási költség fennmaradó részét, az utánvét költségét, a csomagolás költségét) cégünk állja. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

A csomagokat a GLS futár 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre (kérjük, minden esetben olyan címet adjon meg szállítási címnek, ahol a megadott időpontban elérhető). A megrendelt árut a GLS csomagküldő szolgálat kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. Az értesítőn megtalálható a kézbesítő telefonszáma is, ezen lehet egyeztetni a következő kiszállítás időpontját. VÁSÁRLÓ MINDEN ESETBEN OLYAN SZÁLLÍTÁSI CÍMET ADHAT MEG, AHOL A FUTÁR MUNKAIDŐBEN ELÉRHETI, VAGY MÁS, MEGBÍZOTTNAK ÁTADHATJA A TERMÉKET. EGY RENDELÉSEN BELÜL KÉT SZÁLLÍTÁSI CÍMET MEGADNI NEM LEHETSÉGES, HISZEN A FUTÁR IS MENETREND ÉS TERÜLETI FELOSZTÁS SZERINT DOLGOZIK, IGY AZON NAPKÖZBEN MÓDOSÍTANI LEHETETLEN. KÉRJÜK EZEN INFORMÁCIÓK SZÍVES BETARTÁSÁT!

GLS CsomagPontba kézbesítés :

Szállítási költség: 2200Ft

A Feladó telephelyén felvett csomagokat 48-72 órán belül a kiválasztott GLS CsomagPonba szállítják,ahol a vásárló átveheti.A címzett SMS-ben/vagy emaimélben kap tájékoztatást ,hogy az árut kiszállították a GLS CsomagPontba.A küldemény 5 munkanapon belül vehető át érvényes személyi okmány bemutatásával.Figyelembe kell venni csomagátvevő helyek nyitvatartási idejét. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott,több üzletben bankkártyát is elfogadnak.A harmadik munkanapon ismételt értesítőt(emailt) küld a GLS,ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

Fontos, az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja 2200Ft.

    1. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
    1. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 10-17 óra közötti időszakban.
    1. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”rendelés leadása” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
    1. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
    1. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy Felhasználó megnyomja a „+,-” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „törlés, vagy a kosár kiürítése” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
    1. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
    1. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
    1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
    1. Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 1-8 munkanapon belül történik (raktárkészlettől függően akár 1 nap alatt is)! Amennyiben határozott napra kéri a terméket, kérjük, jelezze a megrendelésnél a megjegyzések rovatban! A csomag GLS futárszolgálat részére történő átadása után a visszaigazoló e-mailben megadott telefonszámon tud egyeztetni a futárszolgálattal a kiszállítási időpont módosításáról.
    1. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
    1. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
    1. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.
    1. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
    1. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
    2. a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
    3. b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
    1. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.